Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρβανίτσα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρβανίτσα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

09 Μαρτίου, 2026

Νέο STOP στο αιολικό έργο στην Αρβανίτσα

Το Σάββατο 7/3/2026, στην κεντρική πλατεία της Λιβαδειάς, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, που είχε σε πρώτο πλάνο το αίτημα της διάσωσης του οροπέδιου της Αρβανίτσας στον Ελικώνα από την επίθεση της αιολικής βιομηχανίας, στην οποία καλούσε ο Συντονισμός των συλλογικοτήτων της Βοιωτίας.


Εκατοντάδες πολίτες της Λιβαδειάς και των άλλων περιοχών του νομού έστειλαν το δικό τους μήνυμα αποδοκιμασίας της πρόσφατης περιβαλλοντικής αδειοδότησης μιας αιολικής εγκατάστασης, η οποία δημιουργεί μια «θηλιά» γύρω από την Αρβανίτσα, η οποία δεν είναι τίποτα άλλο, παρά το προμήνυμα ενός αργού θανάτου σε ό,τι σημαίνει για τους πολίτες της περιοχής η Αρβανίτσα, σε όλα τα επίπεδα. Οι συγκεντρωμένοι επιβεβαίωσαν ότι αρνούνται να αντιμετωπίσουν τον Ελικώνα και τα άλλα βουνά ως μελλοντικά νεκρά τοπία και ότι θα εξαντλήσουν κάθε περιθώριο, ώστε να αποτραπεί η έκδοση άδειας εγκατάστασης, με δεδομένη και την προσφυγή η οποία έχει κατατεθεί στο ΣτΕ.

Το δελτίο τύπου που εκδόθηκε, την ομιλία στη συγκέντρωση του εκπροσώπου του Συντονισμού των συλλογικοτήτων και το ψήφισμα της πρόσφατης σύσκεψης των συλλογικοτήτων της Βοιωτίας μπορείτε να τα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

Δελτίο τύπου
https://drive.google.com/file/d/1KswLCYX79_hviDvzLVb2pEjWXRLwNcCn/view?usp=sharing

Ομιλία
https://drive.google.com/file/d/1TnhQ1H3j6NPIQCLLwPBTNCsHbyHq0qpn/view?usp=drive_link

Ψήφισμα σύσκεψης συλλογικοτήτων Βοιωτίας
https://drive.google.com/file/d/1At3b0YYcUHnZFq_2Ujjx5Z-kEqqevDtI/view?usp=drive_link

17 Φεβρουαρίου, 2026

ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΒΑΝΙΤΣΑ !!!

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΟΛΙΚΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΣΤΙΣ 11 π.μ.
ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει πάψει να είναι το κοινό μας «μυστικό»: ο Ελικώνας, ένα βουνό φορέας αρχαίων μύθων, αλλά και σημείο αναφοράς των σύγχρονων αγώνων των κατοίκων της περιοχής για επιβίωση και προκοπή, κοντεύει να γίνει μια πρωτότυπη βιομηχανική ζώνη, με αναρίθμητες ανεμογεννήτριες, υποσταθμούς, σταθμούς αποθήκευσης με μπαταρίες και αντλησιοταμίευση. Εκατοντάδες χιλιόμετρα καλωδίων οδεύουν υπέργεια και υπόγεια, οργώνοντας βοσκοτόπια, δασικές εκτάσεις και το οδικό δίκτυο. Τσιμεντάδικα στήνονται αυθαίρετα, για να μπορέσουν οι εταιρείες, εύκολα και φθηνά, να δημιουργήσουν τις τσιμεντένιες βάσεις εκατοντάδων κυβικών μέτρων, που θα στηρίξουν ανεμογεννήτριες, ύψους 150 - 200 μέτρων. Εκεί που κάποτε κυριαρχούσε ο έλατος, το πεύκο και το ντούσκο, τώρα τον τόνο δίνουν τα σύγχρονα «μνημεία» του πολιτισμού μας. H σταδιακή, βαθιά και μη αναστρέψιμη καταστροφή του οικοσυστήματος του Ελικώνα είναι ορατή στον καθένα.


Αν και έχει καταληφθεί μεγάλο μέρος των κορυφών (Τσίβερι, Καλύβα, Καραμούντζι, Άσπρο Κούτσουρο, Περδικοβούνι, Χούνη, Κορυφή, Ζαγαράς, Ταράτσα, Πουρνάρι, Ροΐτσι, Πευκιάς, Μελίσσι κ.ά) η μανία των εργολάβων δε λέει να σταματήσει. Η Παλιοβούνα και η Μεγάλη Λούτσα (για τρίτη συνεχόμενη φορά) παραμένουν στο στόχαστρο. Τώρα, όμως, η θηλειά πάει να πνίξει και την Αρβανίτσα. Μόλις πριν από τρεις μήνες, πήρε περιβαλλοντική αδειοδότηση ένα νέο έργο, με πέντε ανεμογεννήτριες περιμετρικά της λάκκας της Αρβανίτσας και άλλη μία στα όρια του οικισμού της Αγίας Άννας, όλες με ισχύ 4,8 MW και συνολικό ύψος 191,5 μέτρα. Με τον τρόπο αυτό δεν απαξιώνεται μόνο ένα μοναδικό φυσικό οικοσύστημα, χτυπιέται το κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό υπόβαθρο μιας ολόκληρης περιοχής. Και αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να το δεχτούμε!

Πλέον, έχουμε συνειδητοποιήσει ότι στα μέρη μας προσπαθούν να επιβάλλουν μια -στα λόγια- «πράσινη ανάπτυξη», που τη βλέπουμε μόνο στα κέρδη των εταιρειών. Είναι μια ανάπτυξη που δεν ονειρευτήκαμε και ποτέ δεν επιδιώξαμε, γιατί δε σχετίζεται με τις πραγματικές ανάγκες του τόπου και των ανθρώπων του. Στην αρχή, το κράτος και οι εταιρείες, υποσχέθηκαν δουλειές, φθηνό ρεύμα, ασφάλεια στο ηλεκτρικό σύστημα και σωτηρία του πλανήτη από την κλιματική κρίση. Τώρα, όμως, έχουμε καταλάβει ότι όλα αυτά δεν είναι αλήθεια: οι φυσικές καταστροφές (φωτιές, πλημμύρες) πληθαίνουν, οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν πάει στα ύψη, μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας προορίζονται για εξαγωγή ή πάνε τελείως χαμένες, χρήσιμες και παραγωγικές δουλειές χάνονται σε σχέση με τις ελάχιστες προσωρινές που δημιουργούνται. Με άλλα λόγια, οι εταιρείες πλουτίζουν, την ίδια ώρα που η τοπική κοινωνία χάνει, σε όλα τα επίπεδα.

ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΣΕ ΒΟΙΩΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑ

Πριν λίγες μέρες (8/2/2026), σε σύσκεψη φορέων, συλλογικοτήτων και πολιτών απ’ όλη τη Βοιωτία, που πραγματοποιήθηκε στην Αλίαρτο, αποφασίσαμε να δράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ σε αυτήν την ενεργειακή «επέλαση». Απαιτούμε, την απαγόρευση οποιασδήποτε νέας ενεργειακής δραστηριότητας βιομηχανικού τύπου στη Βοιωτία και σε ολόκληρη την Περιφέρεια Στερεάς, με νομοθετική ρύθμιση. Ο αγώνας για τη σωτηρία της Αρβανίτσας είναι κομμάτι αυτής της συνολικής προσπάθειας και θα τον δώσουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

07 Ιουλίου, 2022

Ελικώνας - Αρβανίτσα: το παρόν κατεδαφίζεται

Με αφορμή τις μουσικές εκδηλώσεις του φεστιβάλ Αρβανίτσας (15-17 Ιουλίου), το Δίκτυο Βοιωτών δημοσιοποίησε ενημερωτικό κείμενο, στο οποίο περιγράφεται με γλαφυρό τρόπο το τοπίο του άμεσου μέλλοντος της ευρύτερης περιοχής της Αρβανίτσας. Για την ακρίβεια, ότι θα έχει απομείνει από το τοπίο, στο βαθμό που θα ολοκληρωθούν όσα περιλαμβάνει η ενεργειακή «λαίλαπα», που σαρώνει τον Ελικώνα και τη Βοιωτία, γενικότερα.



Ιδιαίτερους αποδέκτες έχει το κείμενο τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στο φεστιβάλ, αλλά και τις χιλιάδες των επισκεπτών που συγκεντρώνονται για να τους παρακολουθήσουν, καθώς η πρόσκαιρη ευωχία των ημερών του φεστιβάλ δεν μπορεί -και δεν πρέπει- να παραγνωρίζει το δυστοπικό μέλλον. Ένα μέλλον στο οποίο δύσκολα θα βρίσκει θέση η καλλιτεχνική δημιουργία και η ικανοποίηση των περιβαλλοντικών αναγκών, αλλά και οι ήπιες οικονομικές δραστηριότητες, οι μόνες βιώσιμες σε μεσομακροπρόθεσμη βάση.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο, το οποίο μπορείτε να «κατεβάσετε» και από εδώ.

15 Μαΐου, 2022

Να μην αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά το αιολικό στο «Λυκόκαστρο»

Στις 11/5, ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ) της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) μιας πολύ μεγάλης αιολικής εγκατάστασης, στη θέση «Λυκόκαστρο» του κεντρικού Ελικώνα, με 11 θηριώδεις ανεμογεννήτριες των 5,5 MW η καθεμία, με ύψος πυλώνα 101 μέτρα και διάμετρο φτερωτής 79 μέτρα, δηλαδή με συνολικό ύψος 180 μέτρα. Στην εγκατάσταση περιλαμβάνονται, επίσης, τα συνοδά έργα οδοποιίας και διασύνδεσης με ένα υποσταθμό, που βρίσκεται 16 χιλιόμετρα μακριά, στη θέση «Χούνη», μεταξύ Αγίας Άννας και Ευαγγελίστριας. Η θέση «Λυκόκαστρο» βρίσκεται μεταξύ Αρβανίτσας και Κυριακίου, στα αριστερά του αντίστοιχου δρόμου και ακριβώς απέναντι από την άλλη μεγάλη αιολική εγκατάσταση στη θέση «Μεγάλη Λούτσα», για την  έχει εκδοθεί απόφαση εγκατάστασης (δείτε τις απεικονίσεις). 

Το Δίκτυο Βοιωτών κατέθεσε αναλυτική παρέμβαση στη δημόσια διαβούλευση, στην οποία αναφέρει ότι: «Το συγκεκριμένο έργο δεν αποτελεί μια μεμονωμένη εγκατάσταση, αλλά μία από τις ακραίες εκδοχές μιας εκτεταμένης ενεργειακής δραστηριότητας, που περιλαμβάνει απίστευτα μεγάλο αριθμό αιολικών και φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, που καταλαμβάνει ολόκληρη την οροσειρά του Ελικώνα και, ιδιαίτερα, το κεντρικό του τμήμα, όπου δεσπόζει η κορυφή της Παλιοβούνας, σε υψόμετρο 1.748 μ.». 

Θεωρεί, επίσης ότι: «Η υπό διαβούλευση ΜΠΕ χαρακτηρίζεται από σοβαρότατες παραλείψεις, από ανεπάρκειες και πλημμέλειες στην παρουσίαση των δεδομένων και από ανυπόστατους ισχυρισμούς -στο τεχνικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικό πεδίο-, που μας οδηγούν στην πρόταση για την καθολική απόρριψή της και, γενικότερα, για την οριστική ακύρωση κάθε προσπάθειας υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου».

Το πλήρες κείμενο της παρέμβασης είναι αναρτημένο εδώ.

Για τη συγκεκριμένη εγκατάσταση το δημοτικό συμβούλιο Λιβαδειάς γνωμοδότησε αρνητικά, στις 4/5/2022. Απαιτούμε και αναμένουμε αντίστοιχη γνωμοδότηση από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Στερεάς και, φυσικά, αρνητική απόφαση από την αδειοδοτούσα αρχή, τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ.

21 Οκτωβρίου, 2021

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΒΟΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΟΒΟΥΝΑ

 



Εδώ και πολλά χρόνια η Βοιωτία βρίσκεται στο στόχαστρο των επιχειρηματιών της ενέργειας. Αυτή τη φορά η βιομηχανία βάλθηκε να κατασπαράξει την άγρια ομορφιά της Παλιοβούνας, της ψηλότερης κορυφής του Ελικώνα, που φτάνει μέχρι τα 1747 μέτρα.

Λίγο καιρό μετά την άδεια εγκατάστασης ανεμολογικού ιστού, ξεκίνησε με γοργούς ρυθμούς η διαδικασία της περιβαλλοντικής αδειοδότησης μιας εγκατάστασης 6 ανεμογεννητριών ισχύος 3,9 MW η καθεμία (με ύψος πυλώνα 84 μέτρα και διάμετρο φτερωτής 131 μέτρα). Η εγκατάσταση αυτή θα σημάνει την πλήρη “παράδοση” του μεγαλύτερου ορεινού όγκου της Βοιωτίας στις ορέξεις των επιχειρηματιών της αιολικής ενέργειας.

Οι πολίτες της Βοιωτίας εδώ και καιρό οργανώνουμε την αντίσταση μας μέσα από επιτροπές αγώνα και συλλογικότητες σε χωριά και πόλεις αλλά και μέσω του «Δικτύου Βοιωτών κόντρα στον ενεργειακό παροξυσμό». Στην επίθεση όμως αυτή που δέχεται ο Ελικώνας δεν περισσεύει κανείς. Ο αγώνας μας ενάντια σε αυτές τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις που καταστρέφουν το φυσικό περιβάλλον για την κερδοφορία των "επενδυτών" είναι δίκαιος και μας χρειάζεται όλους. Στο πλαίσιο αυτού του αγώνα διοργανώνουμε μια πεζοπορία γνωριμίας και “αυτοψίας στον τόπο του εγκλήματος”.

Την Κυριακή 31 Οκτωβρίου στις 10.00 π.μ., θα συγκεντρωθούμε στο οροπέδιο της Αρβανίτσας και από εκεί θα μεταβούμε με αυτοκίνητα στη θέση “Σταυρός” (υψόμετρο 1550 μέτρα), απ’ όπου και θα ξεκινήσει η πεζοπορία προς την Παλιοβούνα. Η διαδρομή μέχρι την κορυφή είναι ανηφορική με κλίση περίπου 10%, έχει απόσταση 1700 μέτρα και θετική υψομετρική 200 μέτρα. Το μονοπάτι που θα ακολουθήσουμε έχει πέτρες και λόγω της εποχής, πιθανότατα θα έχει λάσπη και χρειάζεται πολλή προσοχή. Η επιστροφή είναι από τα ίδια. Η διάρκεια της διαδρομής υπολογίζεται σε 3-3,5 ώρες για αυτούς που δεν έχουν ιδιαίτερη εμπειρία στα βουνά και ιδιαιτέρως σε δύσκολα τερέν και ενδεχομένως καιρικές συνθήκες. Απαραίτητος εξοπλισμός: αδιάβροχο, νερό και λίγη τροφή.

Όλοι όσοι έχουμε περπατήσει στα μονοπάτια του Ελικώνα, αλλά και αυτοί που δεν είχαν μέχρι τώρα την ευκαιρία να το κάνουν, θα βροντοφωνάξουμε:

 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΒΟΥΝΑ!

 

20.10.2021 

 

ΔΙΚΤΥΟ ΒΟΙΩΤΩΝ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ «ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ»

viotia-sos.blogspot.com  - viotiasos@gmail.com - f/b: Δίκτυο Βοιωτών

14 Αυγούστου, 2021

Αναβάλλεται το camping στην Αρβανίτσα, εντείνεται ο αγώνας κατά των βιομηχανικού τύπου έργων ΑΠΕ

Λόγω των πρόσφατων πυρκαγιών που κατέκαψαν και κατακαίουν ακόμη τα πολύτιμα δάση της χώρας, αναβάλλεται το προγραμματισμένο τριήμερο ελεύθερο camping, που επρόκειτο να γίνει  20-22 Αυγούστου, στην Αρβανίτσα, με θέμα «Ο άνθρωπος και η φύση στη μέγγενη του ενεργειακού παροξυσμού». Κάποιες από τις εκδηλώσεις που είχαν προγραμματιστεί, θα πραγματοποιηθούν σε χωριά της περιοχής και θα ανακοινωθούν ξεχωριστά.


Με αφορμή την τεράστια οικολογική καταστροφή που υπέστη η χώρα, είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει ένας μαζικός, παλλαϊκός αγώνας, με σκοπό:

·       Να μην τοποθετηθεί ούτε μία ανεμογεννήτρια στις δασικές και αναδασωτέες εκτάσεις. Η επέμβαση με βαριά μηχανήματα, οι εκσκαφές, η θεμελίωση με χιλιάδες τόνους μπετόν στις βουνοκορφές, οι υποσταθμοί και τα δίκτυα μεταφοράς θα επιτείνουν φαινόμενα διαβρώσεων και αποσαθρώσεων στα απογυμνωμένα βουνά και θα καθυστερήσουν την αναδημιουργία του δάσους, με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται. Η αγανάκτηση για τον πύρινο όλεθρο πρέπει να γίνει αγώνας για να αποτραπούν οι σχεδιαζόμενες εγκαταστάσεις.

·       Να προστατευθούν τα εναπομείναντα δάση και οι δασικές εκτάσεις από τη λαίλαπα των αιολικών των φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων, που αδειοδοτούνται αθρόα και νόμιμα μέσα σε αυτές, τις καταλαμβάνουν, τις κατακερματίζουν, τις αποψιλώνουν από βλάστηση, έχουν επιπτώσεις στα ζώα, τα πουλιά και τα έντομα και δημιουργούν ένα διαρκή κίνδυνο πυρκαγιάς λόγω των έργων παραγωγής και των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Δεν μπορούμε παρά να σχολιάσουμε ως αβάσιμη και καταγέλαστη την επιχειρηματολογία της γνωστής και μη εξαιρετέας ΕΛΕΤΑΕΝ (Ελληνική Επιστημονική Ένωση Αιολικής Ενέργειας), που αποτελεί τον εκπρόσωπο τύπου του λόμπι των ενεργειακών ομίλων, ότι δήθεν τα δάση ωφελούνται από τις βαριές βιομηχανικού τύπου εγκαταστάσεις, που κατ’ ευφημισμό ονομάζουν αιολικά «πάρκα».

Καλούμε όλους όσοι αγωνίζονται στα μέτωπα κατά του ενεργειακού «παροξυσμού», αλλά και όσους με αφορμή την πρόσφατη καταστροφή είναι αποφασισμένοι να επιβάλλουν την προστασία και την αναγέννηση των δασών, να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να πλαισιώσουν τους αγώνες, να στηρίξουν κάθε προσπάθεια συντονισμού των αγώνων.

Ως Δίκτυο Βοιωτών κόντρα στον ενεργειακό «παροξυσμό», συνεχίζουμε και εντείνουμε τις δικές μας προσπάθειες στον πολύπαθο τόπο μας, που μετατρέπεται σε εργοτάξιο εγκαταστάσεων παραγωγής ενέργειας και καλούμε όλους και όλες να πάρουν μέρος.


ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΝ
ΚΑΜΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΣΕ ΔΑΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΑ ΕΚΤΑΣΗ

14/8/2021


ΔΙΚΤΥΟ ΒΟΙΩΤΩΝ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ «ΠΑΡΟΞΥΣΜΟ»
viotia-sos.blogspot.com - viotiasos@gmail.com - f/b: Δίκτυο Βοιωτών

23 Ιουλίου, 2021

Ελεύθερο κάμπινγκ στον Ελικώνα: Αρβανίτσα, 20-22 Αυγούστου 2021

ΚΑΛΕΣΜΑ

Ο άνθρωπος και η φύση στη «μέγγενη» του ενεργειακού παροξυσμού


Το Δίκτυο Βοιωτών κόντρα στον ενεργειακό «παροξυσμό» σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο ελεύθερο κάμπινγκ που διοργανώνει στον Ελικώνα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αρβανίτσας, το τριήμερο 20-22 Αυγούστου 2021.

Το περιεχόμενο του camping θα κινηθεί σε δυο βασικούς άξονες:
· Αφενός, τις εξελίξεις στον ενεργειακό τομέα, τα κοινωνικά - περιβαλλοντικά ζητήματα που προκύπτουν από την αδιάκοπη εγκατάσταση βιομηχανικού τύπου ΑΠΕ στους ορεινούς όγκους όλης της χώρας, σε συνδυασμό με τα τοπικά κινήματα και τις αντιστάσεις τους.
· Αφετέρου, τη σχέση μας με το βουνό και τη φύση γενικότερα.

Στο πλαίσιο αυτό, θα υπάρξουν θεματικές συζητήσεις, παρουσιάσεις, προβολές, εργαστήρια και, φυσικά, πεζοπορίες. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν στην πορεία.

Το κάλεσμα απευθύνεται σε όλες τις συλλογικότητες, που δραστηριοποιούνται στα ενεργειακά/περιβαλλοντικά ζητήματα σε κάθε γωνιά της χώρας και ιδιαίτερα στις συλλογικότητες της Στερεάς Ελλάδας, μιας περιοχής που σηκώνει εξαιρετικά δυσανάλογο βάρος στον τομέα των ενεργειακών δραστηριοτήτων, με σκοπό τον ουσιαστικό συντονισμό της δράσης τους.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, απευθύνεστε:
- στην ηλεκτρονική διεύθυνση viotiasos@gmail.com
- στα τηλέφωνα 6948882131 – 6987230265